Tuesday 20 March 2012

Batik bellisimo!


Any BATIK LOVERS out there?!

Hey, me! ME!






This is what I have been waiting for so long! A Batik fashion show! And indeed a prestigious one! 
I love batik so much!!!

Let's join this and be part of its fantastic guests.

Here are the details.

AMAED bersama-sama Kraftangan Malaysia menganjurkan pertunjukan fesyen bertemakan 'Batik Bellisimo' pada 30March sehingga 1April ini. Terdapat ramai selibriti yang turut hadir selain Iqram Dinzly dan Catriana Ross sebagai hos. Anda boleh memilih samada untuk hadir pada 
30 March/31March atau 1 April.


Harga Tiket - RM30 sahaja
Harga adalah termasuk tempat duduk dan hi-tea. 


Pembelian Tiket
Untuk pembelian tiket, boleh contact :

Zack(0148353884) 
atau Fadhilah(0193333058) 
atau Amir(0123388074). 



Hurm, I have no choice but to attend only on Saturday and Dato' Tom and Syaiful Baharim will be my opportunity cost arghhh! *wailinggggggg*



*I am sorry Prof, I have to skip our Saturday's class. But I promise to be there on Sunday okay bucuk ucuk.
Heheeee (camnelah nak skor kan?!)


No comments: